kernev bebeğimin göz temasında hiç bi zaman sıkıntı olmadı benim sadece. Yapabildiği şeyleri sonradan yapmaması falan sosyal medya paylaşımları derken kafam allak bullak oldu ben ilk aile hekimine danıştım biraz konuştu seslendi falan ebemizde ordaydı ikiside gayet normal sıkıntı yapacağın bişey yok dedi sonra devlet hastanesinde cocuk doktorumuz var ona gittim oda konustu falan yani bana ters gelen bi durum yok ama yinede pskiyatriye git istersen dedi onada öyle gittim oda normal deyinci artık kendi takıntım diyorum