Buket57 evet gittim holter takıldı sonuç iyi geldi biliyordum iyi geleceğini o ara yüksek değildi zaten uykusuzluk stres etkiliyor olabilir dedi ilaca devam dedi bu ara yine yüksek tekrar sıra aldım gideceğim belki ilacı değişir yada dozu yükseltir yoksa sürekli baş ağrısı ve dönmesi yaşıyorum hayatımı çok etkiliyor çok stresli bi insanım 3 yaşında ve 6 aylık iki bebeğim var onlarda yoruyor ondan olabilirmiş