zarifhisler65 öncelikle geçmiş olsun canım,evet benimde tansiyonumun neden yükseldiği net belli değil. Sinir,stres,üzüntü zaten çok tetikliyor dedi doktorum. Beslenme şekli özellikle dikkat etmemiz lazım. Yani bütın gün yoruluyorum ondan bile çıkıyor. Hamur işi yesem çıkar mesela hepsini kestim o yüzden. Bendede hamilelik ve doğumdan sonra kaldı bu hastalık. Annemde var genetik durumda etkiliyor. Peki kardiyolojiye gittiniz mi?