badekuzeyguneyldz traineemom yaa sağlıkla gelsin 🥰 5 yıl sonra çok küçük gelecek benimde 5,5 yaşında kızım var oğlumun ablası çok seviyor kardeşini ♥️
traineemom badekuzeyguneyldz anlaşıyorlar mı peki ? Bir de ablası olan erkek çocukları daha sakin oluyor dediler öyle mi ❤️🥹
Annegibi2006 badekuzeyguneyldz evet ilk olduğundan mı nedir bilmem sanki ustalık eserim buymuş gibi geliyor ikincisi böyle olur mu ki 😂😂
mobesebesir badekuzeyguneyldz ayaklarindaki o eksi koku. 3.5 yaşında hala çorabını değişirken koklariz
deleted20517 badekuzeyguneyldz her yerinin ter kokusuna aşığım ama 3 yaşında hala parmak arası kokusuna ölüyorum eriyorum 😌
durubebek_ badekuzeyguneyldz ayy cennet kokulum ben boynuna,ensesine, ellerine her yerine kokusuna bayılıyorum 🥰