kaymakliekmekkadayifi sleepy ile başladım bionatural ve doğmadan stok yapmıştık 5 numaraya kadar. Doğumda arkadaşımız hediye Pampers Harmonie yolladı ve kullandım yani premium care ile aynı standartta ve daha pahalı hatta ondan. Pişik yaptı ikinci bezde Pampers ve kullanmadım daha. Yaşına doğru bezi çok sızdırma yapmaya başladı ve çok pişik olmaya başladı Sleepy yüzünden burada da içeriği değişmiş diye okumuştum o sıralarda. Sonra molfix denedim gece taşırmaları için de bez arıyorudum. O da tutmadı sümük gibi kayıyor yamuluyordu poposunda ve tutmuyordu çişi kakayı ne gece ne gündüz, Goon denedim gece o da tutmadı ama gündüz verim alabildik fakat kaka konusunda yine çok iyi değil tabi ki ama molfixten iyi, gece için de Prima Aktif Bebek aldım ve sorunumuz çözüldü. Prima piyasada bu kadar isim yapmış olmanın hakkını veriyor bence. Islak mendil olarakta doğduğundan beridir Sleepy serisini kullanıyorum çok memnunum.