Bence bunun bezle alakası yok bana öyle geliyor nedense. Ben primada denedim molfix premium da denedim en iyilerini, yinede baktım ki kaka yaptığında biraz 5 dakka kalsa değişmesem anında o kaka oğlumu kanatıyor. Pişik yapıyor heryeri kıpkırmızı. Yani kakasından pişik oluyorlar bence. Yapınca hemen değişseniz birşey olmayacaktır. Bolda pişik kremi sürün hemen geçer