Kayra_68_aksaray Ben yönetici değilim 😅 Ama Happy mom uygulamasında gördüğüm kadarıyla ihtiyaç halinde genel sorumlu başvuru için post açıyordu. Oradan başvuru yapılıyordu. Sizinle ilgili bazı bilgileri alıp uygun görülen kişi yönetici olarak seçiliyordu. Ama burada nasıl yapılıyor bilmiyorum.