SetenayCo Tosbigin_Annesiii Çünkü bebeği çok küçük olup da forumda çok uzun süre takılabilen anneler var. Mastermom daha uzman işi gibi eh o da malum, çocuk büyütürken tecrübe ediliyor
ZeydsMom SetenayCo simdi masterim o zaman mayistan sonra duble master olacagim. İki kalbim olmasi gerek 🤣
Deletedmom_216 Tosbigin_Annesiii bi ozelligi yok aslinda sadece isminizin ustunde oembe kalp var. 15 bin yoruk yapildiginda veriliyo pembe kalp. Cok gusel hos duruyo bence mom da benim var ama burda yeni sayilirim o yizden o kadar yorumum yok daha
Sermec27 Deletedmom_216 bizim ikimiz de aynı momda pembe kalbimiz var burada da neredeyse ikimizin de yorum sayıları aynı belki ikimiz de burada aynı anda pembe kalp alırız 🥰🩷
lAmMelodi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benimde boş vaktim neredeyse yok uygulamaya gireyim kızım izin vermiyor🥲Onu geçtim yorum yazacak post yok😂😂Sen hamişmiydim😍 Kaç hafta?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala lAmMelodi ahahha öyle vala😂Yorum yazacak post olsa bile birçok posta yorum Yazmaya üşeniyorum. Bazen de yazıyorum yazıyorum amaaann diyip vazgeçiyorum, çıkıyorum. Evet, bayramdan sonra gideceğim gün verecek 🤭
Tombikdonerartikcokpahali Benim de yorum sayım çok ben anneliği yarı buradan öğrendim desem yeridir. Bunu geçtim derdime koşan anneler çok burada hepsini çok çok seviyorum
mimikralicesi1 Kalpmolayı çok iyiymiş ya 😂 bende diyorum niye bazılarında kalp var ama 15 bin yorum çok ya nası yapıcaz da olacak 😂
Rabiiul ZeydsMom ZeydsMom ust uste mesaj atabiliyoruz normalde uyari verir mesela saniyeler gecmesi lazim, engellenemiyor Bu bende olmuyor neden acaba hata veriyor mom da kalpliyim bende
dildare25 Kayra_68_aksaray Ben yönetici değilim 😅 Ama Happy mom uygulamasında gördüğüm kadarıyla ihtiyaç halinde genel sorumlu başvuru için post açıyordu. Oradan başvuru yapılıyordu. Sizinle ilgili bazı bilgileri alıp uygun görülen kişi yönetici olarak seçiliyordu. Ama burada nasıl yapılıyor bilmiyorum.