ravza2_ Henüz bebeğim 4,5 aylık. Bende tecrübeli sayılmam daha ama bazı şeyleri bilmek için tecrübeli olmaya gerek yok. Psikolojisi bozulan anne ‘ Yalnız Anne ‘dir. Eğer bir kadın ailesinden özellikle eşinden destek alamıyorsa ve bütün işlere aynı anda yetişmeye çalışıyorsa psikolojik olarak tükenmesi çok normal.
Canım Annelerim tabiki bebeğine bağırmak ve kendine zarar vermek doğru değil ama lütfen “Yalnız ve destek görmeyen bir anne” gözüyle Ravza’yı eleştirelim. Çünkü O’da bizim gibi minik bebeğinin iyi olmasını istiyor. Bunun için ilk önce kendi sağlığının iyi olması lazım. Senin Yanındayız🙏🏻🌸