ravza2_ yapıp yapıp pişman olmanın kimseye bi faydası yok zaten böyle yaparsanız da nur topu gibi huysuz bir çocugunuz olur, biliyorum çok zor ama sabır sabır sabır, dünyanın en desteksiz en zor günler geçiren annesi olduguma yemin edebilirim ama ispatlayamam :) yorgunluktan bayıldıgımı bilirim mecazi de degil ama geçiyoe be güzelim o günleri gelecegini düşünerek az daha sabırlı olabilirsin ben hep kendimi bu şekilde avuttum, yolu da yarılamışsın zaten, sen sendromlarından kurtulursan bebeginde sendromsuz olur. Şuan 2 yaşında 1 gün sendrom ne bilmiyorum 🤷🏼♀️