Deletedmom192 deryaren yok bızımkı normal degıl zayof oldugu ıcın doktora gıdıyoruz 🤣🤣 ama sızınkını bılmıyorum masallah da bana kılolu geldı. 🎀🎀
deryaren gizememre benimki desteksiz de oturamıyor 6 ay 10 gunluk doktor bunuda kiloya bağladı devrilip duruyor sağa sola 1 ay sonra tekrar gidicez bakalim 🌸
gizememre deryaren onun ben kilosunu yerim oturur annesi her bebeğin gelişimi farklı oluyor çok uç şeyler olmadıkça kafaya çok takmıyorum ben ya düşündükçe işin içinden çıkılmıyor çünkü
deryaren aysebb evet taşıyamıyor zaten çok fazla yedirmiyorum da aslında olması gerektiği gibi babasına çekmiş heralde genetik 😃
deryaren Deletedmom192 evet iri bi çocuk eşim de öyle ona çekmiş heralde fazla mama da vermiyorum oysaki 😃
kubrasahii deryaren Benim oğlum 9 aylık döndü, 11 aylık emekledi, 16 aylık yürüdü… Kilosu da vardı ama alakası yok tembeldi tembel neler yaptık neler yapmadıı kendi istediği zaman yaptıı sıkma canını her bebeğin cidden gelişimi farklı…
deryaren kubrasahii ya çevremdeki arkadaşlarımın bebegi fıldır fıldır benimkisi çok hareketsiz insan niye acaba diye oluyo ama heralde dediğiniz gibi her bebek kendine özel 🧚♀️
deryaren Deletedmom192 sağlıklı olsunlarda kilo çok önemsiz ablaminda bebegi 14 aylık 9 kilo hic yerinde durmuyor sizin bebekte hareketiyse çok normal 🌸
kubrasahii deryaren Benimki her seyi çok geç yaptı. nörolojiye git yürümüyor dediler bekledim gitmedim bir seyi yoktu cünkü insanlar cok meraklı baska cocuklarla kıyaslamaya her çocuğun gelişimi farklıdır ya kimseye kulak asma bence …
Deletedmom192 deryaren aynen ama bızım toplumda genelde bebek olunca kıloluysa saglıklıdır gıbı bır algı var .
SevimliHayaletCasper deryaren benimkide 6 aylıkken 10 kiloydu ama dönüyordu. Yere yatırıp sırtına küçük yastık koy hafif yan yatsın öyle döner sonra sonra da alışır
deryaren SevimliHayaletCasper teşekkür ederim tavsiyeniz icin egzersiz yaptırmaya çalışıyorum ama yok istemiyor kimse dokunmasın istiyor huysuz ve mutsuz bi çocuk hiç gönlünü hoş edemedim😃😃
Irmakk1 deryaren benimki de 4 aylıkken dönmeye başlamıştı ve 9 kiloydum yani kilolu bir bebekti. Sizinki biraz tembel sanirim:) ama birkaç ay bekleyin mutlaka dönecektir
deryaren Irmakk1 baya baya tembel benimki inşallah çok heves ediyorum böyle dönen yuvarlanan bebeklere 🧚♀️
rroselightt deryaren Hey maşallah benimki 8 aylık 8 kilo 😂 Üzülmeyin bol bol yüz üstü zaman geçirsin kaslarını yeterince güçlendirince döner, nasıl dönsün o kiloyla çocuk 😄
deryaren rroselightt karpuz oldu yata yata adam harekete karşı ya yüz üstü yatiriyorum çığlık yan yatırıyorum çığlık ellemesen tüm gün sırt üstü yatarak günü kapatcak yani 😃
arisoo deryaren benim ilk oğlum öyleydi 6 aylıkken 9 bucuk kiloydu herseyi gec yaptı ama ikinci oğlum 5 ayllıkken dpndu zayıf olduğu için hangi mamayı kullanıyorsunuz
rroselightt deryaren Kimi bebek tembel oluyo, benimki de sürekli hareket etmek istiyor o da kolay değil 😂
97e deryaren tabıkı kılodandır benım bebegım de asırı zayıf 5 aylıkken donuyordu sımdı ucuyor burada uzulme bende asırı zayıfa tkılıtorum burada kılo alsın dıye herseyı yaptım artk bebegımın uyumadıgı ıcın glısemedıgını cozdm :(
deryaren 97e valla benimkide pek uyumuyor genetik de olabilir bu işler eşimde iri bi adam ona çekmiş bence çok fazla mama da verip sisirmiyorum bebeğimi
Dedektifgadget deryaren kaç kilo alakası yok benim kızım kiloluydu ama çabuk döndü oturdu ve çok hareketli