kim67_ merhaba, ben de iki gün önce 36 haftalık ani bir şekilde erken doğum yaptım, sezeryanlıyım bebeğim içerde strese girmiş solunumdan dolayı küvezde. Benim de ilk gün sütüm çok az geldi zaten bebeğime süt verilmiyordu sıkıntı yapmadım. Dün anne sütünü az olarak deneyeceklerini öğrendim, hemen lansinoh otomatik süt sağma makinesi aldım. Bir tane de manuel lansinoh süt pompası vardı elimde. Bir göğsümü otomatik sağarken diğer göğsüme pompayı takıp sabitliyorum. Bu durum sütümü arttırdı ilk zamana göre. Bunu yaparken bebeğinizi düşünün vücut onu düşününce süt üretimini arttırır diye okumuştum ve süt sağılırken ve sağmaya başlamadan göğsünüze masaj yapın, ben bu şekilde iki günde biraz ilerleme kaydettim. Benim oğlum da daha iki günlük. Tez zamanda kavuşuruz inşallah onlara.