Herkese merhaba, 33 haftalık bebeğim erken doğdu. Şuan 2 günlük kuvezde ve doğar doğmaz amaliyata alındı. Bagırsağında genişleme ve düğümlenme vardı. İlerleyen süreç nasıl olacak bilmiyorum. Ve dün gece ilk kez süt sağım az çıktı gb sezeyanlıyım da hemşire, anne sütü değerli bizim için 50kat değerli dedi. Çünkü amaliyatli. Sütün yetmemesi gelmemsi beni endişelendiriyor. Sağmam gerek kimbilir ne zaman alacağım yavrumu kucağıma. Sagarak nereye kadar gelir bilmiyorum. Tecrübeli annelerden öneri bekliyorum