Prensannemm çok güzel kendini analiz etmişsin bak ne durumlarda seni yokladigini bulmuşsun o aglamalarin şuan çok boşuna geliyor mu sana da ağlamak tabiki duygu boşaltımını saglar ama kafanida doldurur kötü seyler ile sürekli ağlamadan derin nefesle o anı bozman gerekiyor yokladığı zaman o anı hemen dağıtman gerekiyor durup derin nefes al ayetel Kürsi oku gecicek diye kendinle konuş yüzünü yıka istersen otur istersen uzan o anı bı durdurmaya çalış belki daha düzelir düzelmezse ilaç tedavisi kullan derim çok faydali oluyor