annediyebiri Gnyarknnn benim 120 çıkıyor yine de diyabetsin demediler açlık 120 bende çok tatlı yeme isteği oluyor sinir hali var sadece şekere bakıp mı diyabet dedi doktor
Gnyarknnn annediyebiri evet devlette gtmiştim bana ilac yazdı ilac iştahszlk yaptı 8 kilo verdim 3 ayda ama doktor dgru düzgn blgi vermedi ı yğzfen özelde doktora randevu aldım şmdi byraödan sonra oraya gidicem bende kendim arastırıp bilgilenmeye calısıyorm