silanvarol 456PlayerEsra bnmde asla yutmazdı kusardı hep. Pilavı bıle yogurtls yerdı. Off cok zor gunlerdı szı o kdr ıyı anlıyorm kı. Hc duzelmeyeck dıyodm
Smslgzm Canyavrum bakıldı kanlarına canım kanlarda bir sorun yok bizim. Bende bir öğün öğle yemeği parkta geçiriyorum valla üç dört kaşık yiyor en azında pilavla yemekten 😂 evde yemiyor maalesef
456PlayerEsra silanvarol ben üniversiteyi Siirt’te okudum insanın bi askerlik yaptığı bide okul okuduğu memleket ikinci memleketi olurmuş. Benimde ikinci memleketim Siirt 🤗
silanvarol 456PlayerEsra yaaa hangı bolum mezunusuzn. Gelenler cok sever sıırttı. Kucuk ama gzel bı sehır. ❤️
456PlayerEsra silanvarol çocuk gelişimi mezunuyum. Evet Siirt fıstığı büryanı kızlar tepesi tillo felan vardı o zamanlar 🤗
Deletedmom_215 biee23 ben bir buçuk ay önce emzirmeyi bıraktım belki etkisi olur yemesine diye olmadı maalesef
biee23 Deletedmom_215 Banada herkes emzirmeyi bırak yemesi düzelir diyor ama bende önümüzdeki ay kesmeyi düşünüyorum. İnşallah sizinde bebeğinizin yemesi düzelir benimde🙏