Merhaba arkadaşlar. Kızım 31 aylık ve hiç yemek yemiyor. Şaka gibi sevdiği bir yemek çeşidi bile yok. Kahvaltı zaten yapmıyor benim zorumda iki üç çatal hazırladığım şeyden sokuyor ağzına. Öğlen yemeği desem zaten onda da ya bir yemek kaşığı ya iki yemek kaşığı pilav yada makarna ne varsa yiyor sebze felan hiç yok. Akşam yemeği de aynı şekilde. Resmen günü aç aç bitiriyor çocuk. Ne yapacağım var mı öneriniz çok çok çok iştahsız bi çocuk ya