metemom_ annem bir defa ispartaya gitmisti ordan getirdi o bittiğinde trendyoldan aldim ve gerçekten harika bir şey hem çok güzel kokuyor hem de herhangi bir kimyasal olmadığı için herkes rahatlıkla kullanabilir ben önce gül suyu ile temizliyorum sonra gül yağı sürüyorum harika nemlendiriyor