Yabe Defneannesi_ herhangi bir şampuanın icine bir kapak çam terebentin ve kuru maya koydum ve iyice calkaladim bir gece agzi acik bir sekilde disarda beklettim ve her duşta saçlarımı öne atarak yıkadım ve inanilmaz derece de saclarim güreşti ve uzadi tam bir sene pes etmeden devm ettim iyi ki de etmişim diyorum...
Balnnesi Yabe kuru maya nekadar koydunuz cam terebnti nekadar eklediniz tam olarak ölçüleriyle verirseniz çok sevinirim bide son olarak hangi sampuana eklediniz 🙂
Yabe Elifinanesi herhangi bir şampuana bir kapak çam terebentin yagı bir paket kuru maya iyice çalkalayın bir gece agzi acim bir sekilde disarda bekletin saclarinizi one atsrak yikayin her banyoda
Yabe Balnnesi bir kapak çam terebentin yagı. Bir paket kuru maya. Her hangi bir şampuana koyabilirsiniz. Kesin çözümdür. 1 sene hic ara vermeden yaptim inanilmaz uzadi
Yabe Yabe bu ara iyice çalkalayın agzi acik bir sekilde disarda bekletin ve her banyoda saçlarınızı one atarak yikayin vücutta killanma yapiyor 🙈
Busra543215 Defneannesi_ hıc bır ıse yaramadı canım 2 sıse kullandım hala tonla dökoluyor dermotologdan randevu alıcam artık
Gullcee Busra543215 dermatolog normal bişey dedı biotin verdı dökülmeyi önlemez ama yenı saclar cıkarır en azından dedı 😖
Gullcee Bugün ilk yıkamayı yaptım 1.şapmuanla.yarın 2. Şampuanla tıkayacagım sac kremi de sürünce gayet yumusak oldu. Bakalım gidişat nasıl olacak. Yazarım yine. Ama memnun kalacagım gibi duruyor. İnş şifa olsun hepımıze.
Bahar23 Defneannesi_ ben de kullanıyorum dökülme yine var ama eskiye daha az gibi kullanmayı bırakınca tekrar çoğalıyor
Seyma1912 Bahar23 hem önden hemde sac aralarımdan ben sadece önden ve arkadan çıktı sanıyordum dün kuaföre sac kestirdigimde kuaforum aralarda çok fazla yeni sac olduğunu söyledi