Gullcee Defneannesi_ sipariş verdım yarın gelir sanırım. Kullanıp yorum yazarım ıns. Ama herkes cok memnun. Fiyat da bayagı pahalı inş memnun kalırıız.
Seyma1912 Defneannesi_ ben kullandım uzun bir süre gerçekten gözle görünür bir sekilde dökülme azaldı ve memnun kaldim
Karan_ca Maalesef hiçbir etkisi olmadı, ne yağlanma durdu, ne dökülme, sonuç paramı geri iade ettiler.
smsmzyc Defneannesi_ hayır yaramadı param çöpe gitti. A101 den çam terabenten yağı aldım şampuanımın içine yarısını döktüm daha çok fayda etti. Tavsiye ederim canım.
Yabe Defneannesi_ benim saclarimda zamaninda keldi inanilmaz dokuluyordu kendi kendime bir formul buldum ya saçlarım belimde ve daha gür.
Yabe Defneannesi_ herhangi bir şampuanın icine bir kapak çam terebentin ve kuru maya koydum ve iyice calkaladim bir gece agzi acik bir sekilde disarda beklettim ve her duşta saçlarımı öne atarak yıkadım ve inanilmaz derece de saclarim güreşti ve uzadi tam bir sene pes etmeden devm ettim iyi ki de etmişim diyorum...
Rosesee Defneannesi_ bende burada bekliyim tam siparis vermek uzereydim. Asiri dokuluyor dogum yapali 4 bucuk ay oldu
YavruKartal Defneannesi_ Ben kullanıyorum annem kullanıyor ve yakın 3 arkadaşım kullanıyor hepimiz çok memnunuz.