ikizcan Ben ateşten aşırı korkuyorum ikizlerimden biri hastanede yatarken ikisi birden rota kaptı hasta olmayan sabah saatlerinde ölçtüğümde ateşi 38 di ilaç vermemiştim daha üstü çıplaktı ve havale geçirdi hastanede olmamıza rağmen
Tekbenimsucumguzelolmakdemi eliiifogz ılık duş aldır ateşi düşene kadar devam et, Islak bez koy alnına, calpol ver. Eğer hala ateşi düşmüyorsa mutlaka götür acile.
yatinzibarineww HacerErdogan kırk üstü havale riski vardır diye biliyorum yegenimden geneldede öyle duydum doğru bilgi verdiginiz için teşekkürler yazarken biraz daha naif olursanız sevinirim
HacerErdogan yatinzibarineww valla kusura bakmayın zorlu bi surecden geçiyorum yazdığım sert ifade etmiş olabilirim ama pazartesi , dün hastanedeydik bugün de havale riskine karşı ateşi olunca diazem yapıyoruz birde böyle bi yazı görünce ifadem sert olmuş
karimle eliiifogz acile götürün başkada bişey yapmayin benim bebem 5 aylik filandi 38 bucuk ateşi oldu acile götürdüm bana beveyiniz çok hasas bebek yere uzatinca bele korkuyo gözleri pörtlüyodu 37 bucuk bile onun için tehlikeri dedi sizde götürün yani hem çok çok küçük
adaal eliiifogz iki aylık bebeğin ateşinin aşı sonrası 40 lara çıkacağını uzerıne onat ı olacağını düşünmüyorum. 38. Altına düşmüyorsa birkaç saattir bekleyip riske atmayın derim.
AnaKuzusu34 eliiifogz ılık suyla duş aldırın 4 saatte bir calpol verebilirsiniz yarım kaşık düşmezse acile gidin
AnaKuzusu34 Yagmur988 2 ay aşısının içerini unutmuşum baktımda iki ay aşısında verem aşısıda var . Duş aldırılmıyor maalesef en iyisi doktora götürün düşmezse calpolle
AnaKuzusu34 eliiifogz 38 ve üstü ateş kabul edilir. Bebeğinizi aşı olmadan önce gözlemleyin grip kulak agrısı bogaz kızarıklığı nezle vs varsa yaptırmayın . Ben bilmiyordum kızıma aşı yapıldı 3 gün ateşledi yavrum . Küçük kızımı başka ilde doğurdum oradaki hemşireye nezle deyince sağlık ocağındaki hekime muayene ettirdi hekimde antibiyotik verdi bir hafta ötelendi aşısı mesela . Bilginiz olsun
Esma1993 eliiifogz bebeginiz daha kucuk diye oda sicakligini cok artirmayin oda bebegin atesli olmasina neden bir digeri bebeginiz daha cok kucuk atesi varsa direk yatis yapiyolar zaten ilk 3 aydaki ateslerde oyle diye biliyorum en yakin yere hmen basvurun bence gec kalmayin
denizse eliiifogz aşıdan sonra ateş 38.5 olur en fazla başka bir sebepten dolayı bebeğinizin ateşi çıkıyor mutlaka doktora götürün ayına göre yüksek bir ateş havale geçirme durumu olur Allah korusun
eliiifogz fatmaaaab çok teşekkürler gece acile gittik buraya daha yeni giriyorum evet acile gittik ordan gözleme alınıp ağrı kesici verildi şuan ateşi düştü çok şükür hepinize yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim 🙏♥️♥️
fatmaaaab eliiifogz çok şükür ateşinin düşmesine sevindim iyi ki götürmüşsünüz acile Allah korusun tüm kuzucukları