eliiifogz Bugün 2 aylık aşı olduk 3 aşı aşırı huysuz ve hep ağlıyor az önce ateşi 39.4 oldu üstünü falan soydum 38.5 oldu sonra bi yükselip bi düşüyor acile mi gitsem ne yapsam fikir verin lütfen çaresiz kaldım
yatinzibarineww eliiifogz 38.5 üstü yüksek sayılıyor sizinki baya yükselmiş eğer ilaç ise yaramiyorsa acile gidin kırk derecede havale geciriliyor
HacerErdogan yatinzibarineww kim demiş 40 da geçirilir diye ??? Havale genetiktir ailede varsa olabilir biz 3kere 38 de geçirdik yanlış bilgi vermeyin
byzyldz eliiifogz kaç kilo kilosuna göre calpol miktarını ayarlayın yoksa işe yaramaz 10 kilo 5 mil 5 kilo 2.5 mil
yatinzibarineww HacerErdogan kırk üstü havale riski vardır diye biliyorum yegenimden geneldede öyle duydum doğru bilgi verdiginiz için teşekkürler yazarken biraz daha naif olursanız sevinirim