Litan Yiyebiliyorsanız ciğer tüketin anne sütüne çok faydası var. Kalitesini arttıran en iyi besin. Basit karbonhidrat be işlenmiş gıdalardan uzak durun. Her gün protein alımınıza dikkat edin ve yediğiniz köy tavuğu değilse tüketmeyin.
babyhappy34 Litan ciğer yiyemiyorum ama köy tavuğu da bulmak zor sürekli ben hep kasaptan marketten alıyorum 😓
456PlayerEsra ebrarberen23 tabiki yağlı olması daha çok kalori barındırdığını gösteriyor. Bazı bebek dakikalarca emer doymaz bazısı 5-10 dk da doyar .
aslankuzusu babyhappy34 sık sık emzirceksin tek yoku bu canım arz talep meselesı ne kadar cok emerse vücut daha cok süt üretir
azramelam babyhappy34 canım benimde açık beyazdı rengi bende hergün mutlaka yaparım bir çay bardağı yulaf bir su bardağı sütü pişiriyorum lapa lapa olana kadar sonra içine muz hurma tahin ekliyorum karıştırıp yiyorum çok faydasını gördüm tavsiye ederim ama hergün yap cevizde çok iyi
babyhappy34 azramelam arada bi yulaf yiyorum kahvaltı hazırlayamadığımda süt arttırıyor ama yağlı yapar mı bilmiyorum daha sık yemeyi denicem teşekkür ederim
azramelam babyhappy34 rica ederim canım sen dediğim gibi düzenli hergün yap mutlaka etkisini görürsün sabah vakit olmuyorsa akşam yap bende akşam vakit olmuyor pek akşamları yapıyorum genelde kuruyemiş de tüket mutlaka suda günlük 3 4 litre iç eğer azalmada varsa suda çoğaltır
babyhappy34 Kişiden kişiye değişiyor sanırım gerçekten söylenenlerin bi çoğunu denemişim aslında bakınca ama olmuyor kilosu da şuan 6250 kıyaslamak doğru da değil ama sizce az mı? 4 ayına 1 hafta kaldı
simayurasege babyhappy34 merhaba doğum kg nedir bence iyi kg benim bebiş de 3 ayda 6100 gr kendim tarttım 3 ay 20 günlük . 6700 falan emiyor çoğunlukla günde bir ya da 2 kez az ml mama veriyorm bakalım 4. Ayda kaç cıkacak
babyhappy34 simayurasege doğum kilosu 3200 2.aydan sonra meme reddi gibi bişey yaşadık ama bi şekilde aştık gibi şuan 3 ay 22 günlük evde tartınca da hata oluyor kontrolde görücez asıl olarak ama benim amacım ulaştığı kilo da değil aylık alması gereken kilo miktarı var ya bu ay için 600 gram mesela ama henüz 300 gram almış şuan ki kilosu da değil aslında tam olarak takıldığın son bir ayda ki aldığı kilo
babyhappy34 simayurasege sizin doğum kilonuz kaç bilmiyorum ama 20 günde 600 gram almış zaten alması gereken miktara ulaşmış benim de amacım o ama biberon almadığı mamayla destekleyemiyorum ben sütümü ve kalitesini arttırmak zorundayım
gulsahgunees babyhappy34 fındık ceviz tüketin bol bol birde kahvenize Hindistan cevizi yağı koyun birde lohusa yağı var onu alın o çok yağlandırıyor kalitesi artıyor ben sabahları bir kaşık içiyordum birde bebeğiniz kaç aylık çünkü üçüncü aydan sonra bebeklerim kilo alımı azalıyor
babyhappy34 gulsahgunees 3 ay 22 günlük şuan evet azaldığını biliyorum ilk 2 ay çok iyiydi ordan sonra azaldı meme reddi mi emin olamadığım ama emzirmeyle alakalı bi problem yaşamıştım şuan daha iyiyiz fakat 2.aydan 3.aya geçerken bile 800 gram almıştı emzirme sorunu olmasına rağmen bi şekilde emzirdiğin için biberon almıyor çünkü mama hiç veremedim ama bu ay 300 gram almış gibi ve 4.ayına çok az bi gün kaldı
babyhappy34 gulsahgunees ravla yağ sanırım bahsettiğiniz yeni aldım onu da 3 gündür içiyorum bakalım etkisi olucak mı
gulsahgunees babyhappy34 yağın etkisi olur bol sütünüz olsun inşallah bende yaşadım aynı şeyleri 2 ayda meme reddi yaşadık biberon kaynaklı ama atlattık çok şükür stres yapmayın her şey güzel olacak 🤲🏻
Gzdzeynep babyhappy34 protein ağırlıklı beslenin sabahları yumurta mutlaka yiyin hergün bitkisel ya da hayvansal proteini mutlaka öğünlerinize alın sütünüz çok kaliteli olacak bebeğiniz de kilo alacak. Tatlılar çok kalorili yiyecekler ancak annelere kilo yapıyor. İlk kızım doğduktan sonra o hatayı yaptım ne kızım kilo aldı ne de kendim kilo verdim ikincisinde protein ağırlıklı beslendim hem bebeğimin kilosu baya iyi hem de zayıfladım.
babyhappy34 Gzdzeynep kendi kilomla alakalı bir sorunum yok çok hızlı kilo verdim ve doğum öncesi kiloma neredeyse ulaştım ama yapı gereği sanırım biraz da o yüzden bana kilo aldırırır mı endişem yok zaten olmamalı şuan da önceliğim bebeğim ama dikkat edicem daha çok proteine