babyhappy34 Sütüm çok sulu beyaz renkte yağlı değil ve bebeğime kilo yapmıyor bence nasıl yağlandırabilirim?? Önerisi olan ?
ebrarberen23 babyhappy34 benim fayda gördüklerim tahin tahin helvası kuru yemişler badem ceviz bunlar güzel yağlandırır hurma kuru meyveler dut kurusu kaynatıp içerdim oda çok iyi gelirdi bide protein ağırlıklı beslen kahvaltı yumurta mutlaka et tavuk balık
azramelam babyhappy34 canım benimde açık beyazdı rengi bende hergün mutlaka yaparım bir çay bardağı yulaf bir su bardağı sütü pişiriyorum lapa lapa olana kadar sonra içine muz hurma tahin ekliyorum karıştırıp yiyorum çok faydasını gördüm tavsiye ederim ama hergün yap cevizde çok iyi
babyhappy34 ebrarberen23 teşekkür ederim hoşaf tarzında yapıp içmiyorum uzun süredir ama doğum zamanı annem yapınca içmiştim ama tekrar denicem
babyhappy34 Kitsu doktorumuz söylemedi aslında ama şöyle bebeğimin kilo alımı azaldı özellikle bu ay aslında sütüm var ama sağım yapıp baktığım da çok berrak oluyor sarımsı ve kıvamlı değil
babyhappy34 aslankuzusu kırmızı et sevmediğim için çok tüketemiyorum ama hergün mutlaka balık yada tavuk yiyorum aralara köfte ekliyorum son zamanlarda tabi daha çok dikkat etmeye başladım dereotu her kahvaltı da yiyorum cevizde öyle ama az mı geliyor anlamadım daha mı çok yemek lazım
gulsahgunees babyhappy34 fındık ceviz tüketin bol bol birde kahvenize Hindistan cevizi yağı koyun birde lohusa yağı var onu alın o çok yağlandırıyor kalitesi artıyor ben sabahları bir kaşık içiyordum birde bebeğiniz kaç aylık çünkü üçüncü aydan sonra bebeklerim kilo alımı azalıyor
aslankuzusu babyhappy34 sık sık emzirceksin tek yoku bu canım arz talep meselesı ne kadar cok emerse vücut daha cok süt üretir
babyhappy34 Bebeğim biberon asla almıyor kendi sağdığım sütler var dolapta ama içmiyor mama da denedim ama biberon almıyor hiç kaşık biberonla da itiyor yutmuyor süt kalitemi arttırmaktan başka çarem yok henüz 4 aylık bile değil ek gıda için de erken zaten
456PlayerEsra Solgarın ilacını tek geçerim sütün gözle görülür bi şekilde kalitesi artıyor yağlanıyor rengi değişiyor çocuk 5 dk da doyuyor ve güzel kilo aldırıyor bebeğe
babyhappy34 456PlayerEsra b12 li olandan bahsediyorsunuz sanırım yaklaşık bir aydır ona geçtim bestlak kullanıyordum öncesinde günde kaç tane alıyorsunuz solgarı
ebrarberen23 456PlayerEsra yağlı olmasının daha çabuk doymasıyla bi ilgisi var mı bende ahlanıp vahlanıyorum 5 dk emiyor diye 😂
babyhappy34 456PlayerEsra eskiden sağım yapıyordum şuan da yapmıyorum ziyan oluyor diye ama meme ucumu elimle sıkınca da rengi belli zaten eskisi gibi değil acaba ön süt diye mi onu bilmiyorum ama genel olarak baktığımda sağdıklarımda çok sıvı ve beyaz renkte 😓
456PlayerEsra babyhappy34 sabah 2 akşam 2 kullanıyorum iki çocuğumda da kullandım kaç şişe bitirdim bilmiyorum. Ama şu bi gerçek faydasını çok gördüm
babyhappy34 456PlayerEsra bende kullanıyorum şuan ama sanırım herkeste ki etkisi farklı solgar bende bi değişiklik sağlamadı ne yazik ki ama bitene kadar kullanıcam yşne de teşekkür ederim
456PlayerEsra ebrarberen23 tabiki yağlı olması daha çok kalori barındırdığını gösteriyor. Bazı bebek dakikalarca emer doymaz bazısı 5-10 dk da doyar .