osmaninannesi_30 ay bende cook korkuyodum benimde yeni başladı corapsiz geldiğimden gaz oluyo demkki bende doğum kontl hapı kullaniyorm oda adet yapmiyo allahim neden oluyo bu diyodum bazen bide sanki kasılmalar oluyodu ya doğumda falan öyle gibi bi baskı oluyo demkki gazdanmış onuda fark ettim gerçi mercimek falan yiyince oldu ama çok garip sanki bebeklerimizin ilk hareketleri gibi bisy dimi damar atar gibi falan😂