Merhaba kızlar. Ben 9 ay once sezeryan doğum yaptım. Korunma olarak da sprial ile korunuyorum. Adet olmuyorum uzun süredir. Doktora gittim sütün korumaya devam ediyor dedi. Fakat 3 gündür karnımda göbeğimin altında sol tarafta bi haretket hissediyorum. Pıt pıt damar gibi atiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Ne olabilir ?