cananuluyer tospikannesi_ çıkarmadı düşük olur dedi çocuğu istiyorsan çıkarmayayım takip edelim dedi. İstemiyorsan çıkarırken düşer dedi
tospikannesi_ cananuluyer Allah allah 😶 Gereken mi? Aslında çıkaran oluyor kese vs oluşmamışsa. Başka doktora daha mı gitsen
tospikannesi_ cananuluyer bence bir görünün daha kese yoksa hatta kese olsa bile çıkarıldığını görmüştüm belki çıkarırlar yoksa çok takip gerektiren bir durum elinde spiralle doğan bebek var bence görünün yinede bir kez de olsa
zeynep91 cananuluyer haftaya dogumum var ıkncı bebegmi alacagm kucagma nasipse doktor baglatmayı sordu spiralmi taktırsam dye dusndum ama sizn bu postunzdan snra korktum😩😆
rumeysa51 cananuluyer ya sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım benin de ilk aman 1 kereden hamile kalacak değilim dedim birde pcos vardı çok fazla kist vardı olmaz dedim oldu şimdi çok korkuyorum
imaddesi cananuluyer ay ben de spiralle korunuyorm ama aynı zamanda geri çekilme ile. Kesinlikle doğacağı varmış. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.🤲🏼 O geliyorsa bir şekilde kolaylığıyla gelecek bunu unutma 🥰