cananuluyer Ben şok içerisindeyim. Korunduğum halde gebe olduğumu öğrendiğim. Bebeğim küçük. 9,5 aylık nasıl yapacağım bilmiyorum. Ne olur tecrübelerinizi paylaşın benimle
Yazmelegi_ cananuluyer korunma yönteminiz neydi🙃 bende ikinciyi istiyorum 2 aydır korunmuyoruz ama henüz olmadi
rumeysa51 cananuluyer ay Allah yardımcınız olsun her ay bu korkuyu yaşıyorum ilk hemen oldu diye ama siz artık sağlıkla büyütün 🙂
edmom cananuluyer ikiz gibi büyürler üzülme. Kolay olmayacak ama geçecek ve büyüdüklerinde iyi ki diyeceksin 🌸 güzel düşün güzel olsun her şey
irinasofia Ne ile korunuyordunuz? hap mı spiral mi spirallerde kayma oluyormuş bnm arkadasımda öyle hamile kalmıştı
cananuluyer rumeysa51 iilki tedavi ile oldu bunda şok olduk eşimle doktor olabilir sonuçta yüzde yü iz koruma yok dedi
rumeysa51 cananuluyer ya sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım benin de ilk aman 1 kereden hamile kalacak değilim dedim birde pcos vardı çok fazla kist vardı olmaz dedim oldu şimdi çok korkuyorum
zeynep91 cananuluyer haftaya dogumum var ıkncı bebegmi alacagm kucagma nasipse doktor baglatmayı sordu spiralmi taktırsam dye dusndum ama sizn bu postunzdan snra korktum😩😆
tospikannesi_ cananuluyer 2 yıldır spiralliyim sorun yaşamadım nasıl öğrendiniz gecikme mi oldu doktora gittiniz mi spiral çıkarıldı mı
cananuluyer tospikannesi_ gecikme oldu adet sancısı gibi sancılarım oldu. Biraz kanamam oldu kesildi aonra beta verdim
cananuluyer SiprayiL yok. 40 ım çıktıktan aonra taktırmıştım. İlki tedavi ile olunca alısıpın ilaçların etkisi uzun süre vucutta dedi doktor Allahın işi diyorum spiral yerinde duruyor çıkartırsam düşük olabilir dedi
tospikannesi_ cananuluyer yaa hayırlı olsun 🌸 ne denir ki başka. Kontrole gittiniz mi duruyor muydu kaymış mı?