Merhaba 18.12.2019 doğumlu 2. Oğlum 38+4 4200 54 cm doğdu. Cok sukur sarılık Konak bisey yaşamadım bu bebeğimde. abisiyle arası 3 yas 3 ay. Suan ondan çile cekiyoruz. Allahtan tam gün okulu var haftasonlari kabus oldu. Bizde 2 ay aşikarımızı olacagiz. Abisinde hiçbir aşıda ateş falan sıkıntı yasamadık. İnsallah bu oğlumda da yaşamam