1fgn çubukta ben bekliyorum bu hoşuma gitmedi temasız da hemen gösteriyor çocuğu zorlamıyorsun bu iyi bide benim aldığım odayı çocuğu suyu ölçüyor 10 yıl garantili koltuk altından memnun kalmadım benim ateşimi 35,5 gösterdi :)) temasız 37 gösterirken tabiki hepsi aynı değildir ama ben şahsi olarak memnun değilim