Elizirem23 merryem yok yönlendirmedi henüz pazartesi tekrar test vericez geçen testten 1 ay öncesinde baya ciddi ateş oldu ve çok fazla ateş düşürücü kullandık ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum
merryem Elizirem23 doğrudur bizde ilk yüksek çıktıktan sonra 2 hafta kadar bekledik ama maalesef daha da yükselmişti tavsiyem bol bol emzirin
aseladaaa Büyük ihtimalle verdiğiniz ağrı kesiciden öyle olmuştur. Şuan değilde içinizin rahat etmesi için ilerde tekrar bir baktırabilirsiniz ama sizin sonuçlar temiz yani bir sıkıntı yok bence