kubramelek Herkese merhabalar benim bebeğim iki aylık kız bebek ASD değeri Birazcık yüksek çıktı sizce sebebi nedir? Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu 36 haftalık doğdu
merryem kubramelek merhaba oğlumun genetik bir rahatsızlığı var o sebeple ast ve als değerleri yüksek çıkıyor biz genel kontrolde değerlerin yüksek çıkmasıyla öğrendik hastalığı şu an yurt dışı ilacı kullanıyor henüz 4 yaşında
aseladaaa Bizimkide 2. Aylarda yüksek çıkmıştı birkaç bölüme yönlendirdiler herhangi bir sıkıntı çıkmadı ama şuan hala değerlerimiz sınırda ve ayda bir defa gastroenteroloji bölümüne tahlil veriyoruz bebeğim 9 aylık
kubramelek aseladaaa inşallah benim bebeğimde de sorun yoktur yüksek çıktığını söyledi cuma günü diğer sonuçlarda çıktığında konuşalım dedi
aseladaaa Elizirem23 evet alt ve ast değeri ilk zamanlar yüksekti bebeğim büyüdükce düştü şuan 50 90 arası gidip geliyor ama hala takipliyiz gastroenteroloji bölümünde
Elizirem23 aseladaaa bizim 90-70 çıktı alt ast normal sınırlarda ancak bir ay öncesinde baya ateşlendi ve 3 gün boyunca nerdeyse 2 saatte bir ağrı kesici verdim sanırım onun etkisi yeniden test yaptırmak da istemiyorum açıkçası tüm karacığer testlerine baktırdım hepsi normal bir tek alt biraz yüksek
deryadeniz35 Bizim ast değeri birazcık yüksekti doktor önemsiz gördü 2aylık bebeğim yönlendirmedi doktor bizi
merryem Elizirem23 500 dü ilk 2 hafta içinde 1500 olmuştu hemen biyopsi yapıldı 24 saatlik ilaç aldı teşhıs kondu ilaç başladık 5 aydır geçen hafta baktık 200 e yeni düşmüştü normal değerleri görmeyi bekliyoruz
merryem Elizirem23 teşekkür ederim Wilson hastalığı genetik bir rahatsızlık tedavisi var ömür boyu ilaç ve diyet şu an tek şansımız erken teşhis yoksayı düşünmek istemiyorum ciddi bir hastalık sizin değeriniz kaç