annembebegim
Hayır alerjikse illa kakada çıkmasına gerek yok. Alerji birçok şekilde tepki verir. Bazıları mukuslu ya da kanlı kaka, bazıları atopik dermatit, bazıları gaz sorunu, bazıları reflü, bazıları sadece burun akıntısı olarak tepki verir. Hatta biz hastanede sıra beklerken bir tane kadının çocuğunun sadece ensesi kaşınıyordu. Vücut farklı farklı tepkiler verebiliyor.
Eğer azaldıysa biraz daha nemlendirmeye devam edin. Belki de alerji değildir, kilosu varsa ya da terlediyse öyle tepki vermiş olabilir vücudu. Ama geçmeyip tekrarladığı zamanlar o günlerde neler olduğuna dikkat edin bence belki sık tüketmediğiniz bir şeyi tüketmişsinizdir ya da o gün terlemiştir ya da peluş oyuncağa falan temas etmiştir.
Umarım geçici bir şeydir ve geçer ☺️
Ben yaklaşık 1 yıldır çözülemeyen çoklu besin alerjisi bebek annesi olarak yazıyorum bunları, biraz tecrübem oldu. Ama tabi ki en iyisini doktorlar bilir