Elfelf475 atlasmomyyyyy kek fark ediyor ama poğaca mayası ile alakalı biraz. Ben çok poğaca yapmam açıkçası ama yapıp kabartamadığım da olmuştu 🫢
gmzshn Elfelf475 bende artık evde tost ekmeklerini falan kendim yapacağım. Genelde annemle kalıyoruz annem buğday ekmeklerini falan kendisi yapıyor sürekli daha yeni düşünmeye başladım alsam mı diye
canmanayvesuyu gmzshn yani kişiden kişiye değişir tabi ama beni rahatsız etmiyor. Sonuçta saatlerce çalışmıyor. 7 aylık oğlum korkuyor ama 😂
gurbetteanne10 gmzshn tabi değiştiriyorum hamur yoğurma ucuyla çırpma ucu farklı sesi iyi diğer makineleri bilmediğim için karşılaştırma yapamıyorum
50krsvertirreekk gmzshn çeyizime Karaca almıştım 2 sene olacak evleneli hiç kullanmadım öylece duruyo dolap içinde keşke almasaydım😂
50krsvertirreekk annediyebiri hiç denemedim valla hafta sonu deneyeyim mi kız ne yapıcam ki onunla bi diyiver sen alsan ne yapardın 😂
annediyebiri 50krsvertirreekk çigköfte çok güzel oluyormuş içli köfte hamuru güzel oluyormuş ben olsam hemen onları yapardım 😄
gurbetteanne10 gmzshn benimkinde yok ama hamur kendi kendine toparlanıyor gerek kalmiyor olanında markası karaca bu markadan asla elektronik alet alınmaz çevremdeki alanların hepsi kısa süreli kullanabildiler pişman oldular iyi araştırın derim