gmzshn Kızlar mutfak şefi hamur yoğurma makinesi almak istiyorum ama öyle 8-9 bin de vermek istemiyorum ortalama fiyatlarda olanlara bakıyorum. Sinbo ve karacaya baktım şuan. Önerdiğiniz marka model var mı?
atlasmomyyyyy gmzshn karaca artisan aldım daha gelmedi ama döküm olması hoşumuza gitti büyük ihtimalle yarın gelir deneyimlerimi paylaşırım
Elfelf475 gmzshn ben kitchenaid kullanıyorum 5 sene olacak ama pasta falan yapmıyorsanız gerek yok ki. Ben çok mutfakla hasır neşir olduğum için en iyi markayı istedim. Yoksa olmasa da olur bu alet bir evde.
gmzshn NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Açıkcası bu zamana kadar da bana gereksiz geliyordu 😃 ama çocuk büyüyor hazır tost ekmeklerini daha çok seviyor onu fark ettim hazır almak istemiyorum annemde bende evde kendi ekmeklerimizi kendimiz yapıyoruz o yüzden artık düşünüyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala gmzshn fikir veren birisi çıkar inşallah. Istediğiniz gibi uygun bir şey bulursunuz :))
atlasmomyyyyy Elfelf475 ya benim aslında çok misafirim olmaz evde de 15 günde bir falan pasta vs yaparım daha çok biz içli köfte ve çiğköfte için aldık bende yeni aldım da kek pasta bunlar haricinde ne yaparken kullanıyorsunuz
Elfelf475 atlasmomyyyyy ben de çiğ köfte, içli köfte yapıp buzluga atıyorum. ekmek hamuru yoğuruyorum genelde dışardan ekmek sevmediğim için
canmanayvesuyu gmzshn Karaca mastermaid var ben memnunum biraz sesli ama güzel çırpıyor ve yoğuruyor mantıklı bence o yaparken ben hemen fıtı fıtı topluyorum etrafı 😂
gurbetteanne10 gmzshn Fakir culina kullanıyorum iki tane haznesi var cam ve metal birinde poğaça yoğurup onda mayalanmaya birakiyorum sonra cam olanı takip kek vs yapıyorum misafir gelecekse hemen haloluyor memnunum
atlasmomyyyyy Elfelf475 peki mesela benim normalde kekim istediğim gibi kabarmaz bu mutfak sefinde yapılan kekte bir fark oluyor mu poğaça da vs 😂
Elfelf475 atlasmomyyyyy kek fark ediyor ama poğaca mayası ile alakalı biraz. Ben çok poğaca yapmam açıkçası ama yapıp kabartamadığım da olmuştu 🫢
tosbiksmoms gmzshn fakir marka aldım geçen yaz 6,500tl ye çok memnunum,benim ellerimde egzama var kimilerine göre gereksiz ama bana ilaç gibi geliyor.