Leylaa_ kelebegiminannesiyim 90 gr eşimin bana altın borçu var araba alacağım üstüne koyucagim eşim şuan düşünüyor 😂
Nuryg kelebegiminannesiyim bende ayın 11 inde gram almıştım 3490 dan şimdi 3800 üstü heralde ama sevinemiyorum yani keşke ülkemiz refah içinde olsa böyle abi değişimler olmasa borçu olanın Allah yardımcısı olsun
kelebegiminannesiyim Nuryg bugün 3531 tl idi gördüm sayfayo tekrar yeniledim 3800 olmuştu saniyelik yani
kelebegiminannesiyim yavruaslanlar öyle saniyede nerdeyse 300 tl artış oldu. Gün içinde de zaten 4000 küsürü görmüş
kibritci_kiz kelebegiminannesiyim 7 tane ata altın ve 850 dolar borcumuz var. 2 tane de çocuğumuz var. Eşimin maaşı 50 bin Eylüle kadar borcumuzun bitmesi lazımdı. Napçaz bilmiyorum Allah herkesin yardımcısı olsun
Gizemdgn kibritci_kiz aynen canım benimde öyle 40 gr bilezik borcumuz var ve bizim de eylüle bitmesi lazım nasil olacak tek maaşla inan bilmiyoruz
orkideSeverim Kitsu olursunuz çok gerekli değilse bozmayın ben çok pişmanım kaç gram bileziğim gitti bir sene önce
kelebegiminannesiyim Kitsu 1 ay önce bozdurdum ve şuan çok üzülüyorum. Pişman değilim çünkü bozdurmak zorundaydık ama çok üzülüyorum
orkideSeverim kelebegiminannesiyim normal biriktirip almak hayal oldu banka kurundan paramıza göre az az alıp biriktirsek makas farkı çok olurmu ( banka altın hesabı olanlar bilgi verebilir mi)
Usnac1995 kelebegiminannesiyim Bu çıkışların sonu hep çöküş olmuştur. Ben 300 tl birden düşmesini bekliyorum ama güvenip bozamıyorum altınlarımı
hazale966 kelebegiminannesiyim ben 2 hafta önce 2 ajda aldım şimdi baya artmış. İyi ki aldırmışım eşime😃😃 simdi oda iyiki almısım diyor. Allah sonumuzu hayır etsin😣 neler oluyor
traineemom kelebegiminannesiyim kolumda ajdam var bundan sonra para babasıyım bana da padişahım çok yaşa diyeceksiniz 😂😂
Sulee_ kelebegiminannesiyim nereden takip ediyorsunuz altını ben haremden bakıyorum 3700 gösteriyor çünkü her ay 2 tane gram alıp atıyorum kenara en son geçen hafta 3500′e aldım bir haftada 4bin nedir yaa Allah sonumuzu hayır etsin