kelebegiminannesiyim Saniyelik fark gördü bu gözler 🤦♀️ 3530 dan birden 3800 e çıktı. Arada 1 dakika bile yok. Gün içinde yine 4000 küsürlere çıkmış. Ne olacak sonumuz böyle 🤦♀️ Ajda alacaktım ajdalarım hayal oluyor bu gidişle 😃
Nuryg kelebegiminannesiyim ya düşecek düşecek diyorlardı ben bi anda bu kadar çıkmasına çok şaşırdım 4 bin olur diyodum ama açıkçası yazdan sonra sene sonu bu gidişle 5 mi olur 6 mı bilemedim
kelebegiminannesiyim yavruaslanlar 1 ay önce bozdurduğum altınlarıma yanıyorum ben de 🤦♀️ Kaç gr acaba borcunuz
pozitifanne06 yavruaslanlar 100 gram altın borcum var 🫠 5 gram aldiydim geçen gün neyse ki zarardan kar ettim djfjfkfk moraller bozuk
annediyebiri yavruaslanlar bizimde 150 gr borcumuz var kasım ayında almıştık 4 ayda ne kadar çok arttı 🙂↔️
cikolatahurma yavruaslanlar senin yine iyi bizim 4 40 gramlık bilezik 12 tam kaynanama 3 tam gorumceme borcumuz altın bı durmadı ki oduyelim ,🥹
Evhamana kelebegiminannesiyim hic bir konuda guven ortamimiz olmadigi icin ekonomide de guven ortami yok. Bi sure boyle devam eder sonra hersey yolunda gibi cekerler geriye ama aslinda degildir. O donemde ajdalara kavusursunuz suan almayin satmayin uzulursunuz
Nuryg kelebegiminannesiyim bende ayın 11 inde gram almıştım 3490 dan şimdi 3800 üstü heralde ama sevinemiyorum yani keşke ülkemiz refah içinde olsa böyle abi değişimler olmasa borçu olanın Allah yardımcısı olsun