Tüp bebek yüzde yüz sağlıklı birey olacak diye bir kural yok malesef. Birde doğal yollar ile hamile kalmak varken, niye tüp bebek? Onca süreç sırf cinsiyet uğruna. Ne oluyor kız yada erkek olunca çok merakımdan soruyorum yargılamıyorum asla. Sizin düşüncenizi anlamak açısından soruyorum.