aslananne27 Birincisi öyle bir şart yokmuş yorumlarda biri yazmış ilk çocukta da seçiliyormuş. İkincisi tüp bebek uygulaması ile doğan çocukların hepsi sağlıklı olacak diye bir kural mı var? Genetik hastalıklı olanlar ayrıştırılıyor sadece, kuzenim tüp bebek yaptı örneğin 4 embryodan 2 tane seçti kızların biri kalp hastası biri de doğuştan diyabetli. Ondan bahsediyorum yani. Belki diğer enjekte edilmeyen embryolar ileride sağlıklı olacaktı? Ayrıca parası olan gider yapar diyerek basite indirgemek saçma, ileride o zaman sarışın hasreti çeken sarışın bebek sipariş etsin, mavi göze hasret olanlar mavi gözlü yapsın. Irklar, genetik özellikler hep birbirine karışsın. İyiki ülkemizde böyle gereksiz uygulamalar yok,yoksa asla önüne geçilemezdi.