Ervaereli11 o 2 ayda iştahı fena değildi ama surupla mollers de katkı sağladı sanırım. Ama şuanda iştahı zayıfladı biraz sanırım dış çıkaracak. Cümle biraz kafa karıştığı olmuş. Okudum şimdi de. 2 ayda iştahı aman aman iyi olmasa da iyiydi. 3 ana öğün 1 meyve oyunu ve 400 500 cc de mama içiyordu ama öğünleri öyle dolu dolu değildi yine de fena değildi. 3 4 gündür mama da azaldı yemek isteği de dişten herhalde eli hep ağzında.