smge06 biri uyuyunca diğeri uyanıyor 😅 büyüdükçe kendi kendine oynadıkları için rahat oluyor tabi büyük olan bol bol ağlatıyor oyuncak vermeyerek😮💨 büyük oğlum uslu bi çocuktu 3-4 ay rahattım büyükten yana ama büyüdükçe oda zorlaştı malum 2 yaş sendromu