Buse-ayaz-14 ben aralıklı oruç yapıyorum
Sabah 10 da acı Türk kahvesi 11:30 da 2 yumurta domates salatalık az bişey peynir
Araya isterseniz ara öğün sıkıştırabikirsi ama ben iki öğün severim diye eklemedim
Akşam da 19:30 akşam yemeği salata çorba tavuk et balık ne varsa bir yada iki parça yiyorum ve kesinlikle ekmek şeker paketli gıda hbirley tüketmiyorum sadece çikolata biter yiyorum oda regl zamanıma denk gelirse yerim 20:00 bu saatten sonra ağzıma sudan başka bişey almam ama cidden bu kurala uyarsanız hızlı şekilde verirsiniz bebeğim bar diye çıkamıyorum dışarı leslie walk 40 minute açıp yapıyorum çok güzel yağ yakıyor tavsiye ederim ben bu şekilde baya verdim maşallah 😂😂 nazar değmesin söylemiyim darısı sizlere