forumgurmesi ben neredeyse 2 aydır adet göremiyorum o yüzden testte çıkmayınca doktorum geç dönllenme olduğu için çıkmamış olabilir dedi ben çok farklı bir şey sordum korktum ve başına gelen var mı diye danışmak istedim içim rahatlasın diye adetimin gecikmesi geç döllenme test vs bunların şuan benim için önemi olmadığı için anlatmak gereğinde bulunmadım ama senin gibiler varsa açıklamak gerek demek ki yanlış anlaşılabiliyor sizin gibiler tarafından