ascicek kızlar iyi akşamlar ben bugün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim fakat 3 gündür tarlusal adet söktürücü hap kullanıyordum sizce düşük yapma ihtimalim var mı
-SweetPanda- ascicek Çok geçmiş olsun ve hayırlı olsunn inşaAllah bişey olmaz, bi bilgim yok üstte kalsın..
_YanakReisinAnnesii ascicek 6 haftalık hamile olduğunuzu doktordan öğrenmediniz mi? Sormadınız mı adet söktürücü olayını?
ascicek _YanakReisinAnnesii adet söktürücü hap benim elimde vardı sürekli gecikiyor adetim ve onunla adet görüyorum bu seferde öyle diye içtim bugün öğrendim hamile olduğumu
Nurci ascicek kardeşimde aynısı olmuştu hamile olduğunu bilmeden 1 kutu bitirdi regl olmayınca test yaptı pozitif çıkmıştı onun bebeğini almak zorunda kaldı doktor 1 kutuyu bitirdiği için birkaç tane içsen birşey olmazdı demiş Allahın izni ile sizinkine de birşey olmaz inşallah
ftmgl0765 Benim başıma da öyle birşey gelmişti düşük yaptım birdahada adet söktürücü hiç birşey içmedim ne geciktirici ne söktürücü ikisinide çok kullanırdım o günden sonra almadım birdahada.
ascicek forumgurmesi ya sen benim test yapmadığımı nerden biliyorsun bacım kafan mı iyi senin, test yaptım negatif çıkınca ilaç içtim ve evet düşük yapmak için içtim öyle bi sorayım bilen var mı benim gibi düşüren var mı diye bakayım dedim 😂
forumgurmesi iperir_bul hanımefendi. Bence sizin okumuyorsunuz. Hanımefendinin adeti gecikmiş, söktürücü kullanmış. Bugünde 6 haftalık olduğunu öğrenmiş. Yani başından beri gebelik varmış demekki geç döllenme olayı nasıl oluyor aydınlatır mısınız
ascicek forumgurmesi ben neredeyse 2 aydır adet göremiyorum o yüzden testte çıkmayınca doktorum geç dönllenme olduğu için çıkmamış olabilir dedi ben çok farklı bir şey sordum korktum ve başına gelen var mı diye danışmak istedim içim rahatlasın diye adetimin gecikmesi geç döllenme test vs bunların şuan benim için önemi olmadığı için anlatmak gereğinde bulunmadım ama senin gibiler varsa açıklamak gerek demek ki yanlış anlaşılabiliyor sizin gibiler tarafından
iperir_bul forumgurmesi aydınlatamam. Bana soracağınıza internete yazıp doktorların yorumlarına göre daha bilinçli şekilde aydınlanabilirsiniz.
iperir_bul @“forumgurmesi”#p35132319 sizinlede alakası yok ama burası yorum yapma yeri forum ya hani. Verecek cvp olmayınca sizinle alakası yok demek olmuyor ama. Birisine sırf düşük için mi demek ağır bir itham ve kayıtsız kalamadım.