gulsum2144 zgzl Chicco nun mama sandalyesini kullanıyorum çok da memnunum https://www.ilkebebe.com/urun/chicco-polly-cift-kilifli-mama-sandalyesi-4281-503878
Mervemrahtaha Bizde geçen hafta sunny Baby nin mama sandalyesini aldık pahalı bişey değil çoğu pahalı mama sandalyesinin işlevini görüyor iki tepsili hemde
Bendeanneoldum zgzl a101 e gelmişti daha doğum yapmamıştım onu almıştım şimdi kullanıyorum çok memnunum hiç pahalılara gerek yok bence hatta aynısı bu Çarşamba şoka geliyo alabilirsiniz
Ozge_AyazEfee zgzl baby force 👍🏻tavsiye ederim, portatif, hantal olmayan bir model. Üstelik ileride masa sandalye olarak da kullanabilirsiniz
Mom9 Joie lx aldım bende evin her yerinde peşimden götürüyorum. Banyo yaparken karşıma koyuyorum iyi oluyo. Yatar pozisyonları da var. Hem de sağlam bi kaç çocuk büyür 😅 2.el piyasası iyi satılabilir
tugbagulacan Prego 3030 mio mama sandalyesi Hepsiburada da indirimdeyken almıştım 275 TL’ye çok memnunum Bebeğim 7 aylık boyu tepsisi sırt kısmı ayarlanabiliyor uzun süreli kullanılacak bir model 😊
Cellys zgzl Ben chicconun aldmm oyle a101 de falan asla almayi dusunmedim.. oturmasi cok onemli .. sirti cok onemli.. minderleri cok onemli.. ve ayaklari Tabbikide tekerlikli oldm..