zgzl Merhaba kızlar kızım 5 aylık oldu. Ek gıda zamanımıza az kaldı. Önereceğiniz ve memnun kaldığınız mama sandalyeleri hangileri? Şimdiden teşekkür ediyorum 💐💕
Deletedmom114 zgzl Bende önerileri bekliyim burda 5 ay 5 günlük olduk tadımlara 10 güne kadar başlamayı düşünüyorum 🌼
izelplt_ zgzl joie mimzy xl kullanıyoruz bebeğim güvende rahatlıkla oturtabiliyorum ayrıca yatma pozisyonu var sıkıntı yaşamadık hiç bebeğim 7 Ay 4 günlük
GirayinAslisi Valla ben şok markete bu hafta gelecekmiş onu gördüm onu alicam A101e de gelecek de o güzel değildi mama sandalyesi özellikleri fln nasıl olmalı bilmem ama burda zaten magaza yok netle de ugrasmak istemedim şok markete geleni alicam fiyatı da 50 tl
Mirayhazal zgzl 414 TL canım e bebekte tekrar indirime girecek ay sonu sanırım listeye bi göz at suan fiyat 584 TL ürün harika! Çevremdeki herkeste var çok güzel tavsiye ederim👍🏽
zynpdmr90 zgzl valla canım en güzeli bim e a101 e gelenler ohh mis hem ucuz hem kullanışlı hafif okadar para vermeye değmez hatta bu hafta ikisinden birisine gelio a101 e sanırım 50 tl mi ne
zgzl Mirayhazal ben de favoriye onu ekledm şubat indirimi gelir mi acaba diyordum. Gerçekten sağlam bir şeye benziyor 👌🏻
AdAyza Joie mimzy kullanıyoruz , oğlum için 5 yıl önce almıştım şimdi kızım kullanıyor , fiyatı pahalı ama 3 yıl kullanılacak bir ürün , şu an ebebek te indirimde
Hcrakin Ben kızıma blw yapıyorum batıyor heryer.bu yüzden mama sandalyesini şok marketten aldım sürekli tepsisini çıkarıp yıkıyorum.çok pahalı bir ürüne asla gerek yok bence
Selbi zgzl zgzl ben oğlum için aldım 5 aylık olduk ama arada sırada oturtyorum iki dk falan minderde aldım çünkü geriye doğru başını atıyor mama sandalyesini BİM'den almıştım
PamukEcem Ben de joie mimzy kullanıyorum yatma pozisyonu olduğu için 4. Ayda almıştım mutfakta işim varken yanıma alıyordum kızımı. Çok rahat çok kaliteli çok kullanışlı kesinlikle tavsiye ederim. Bi kaç gün önce 285 lira civarı bi fiyata inmişti. Şu an 7 aylık çok rahat kullanıyoruz. Tepsisi de kademeli ve çıkarılıp yıkanabiliyor.
Bysima zgzl ikea antilop mama sandalyesi alacaktım eşim sormadan e bebekten baby plas 70 lira fiyatı olan mama sandalyesini aldı memnunum tabi su daha küçük olduğundan sorun yok daha sonra kullanamam tamamı plastik
Minejjan mcansum teşekkür ederim görüşünüz için , uzun arayışlar sonucu onda karar kıldım 🙏🤣🥳 siz hangi rengi kullanıyorsunuz acaba gönlümden hep sarı geçiyor 🤣🤣🤣🤓🤓🤓