ftmylm hipp kullandim bebeğim kabız oldu ve yuzunde sivilce gibi şeyler cikti şikayet vardan baktim bu şekilde mağdur olan çok insan vardı sma da aynı şekilde aptamil optimum mu ne önerdi doktorum gaz için o da cok kusturdu ve gaz yaptı hippi bırakınca yüzü düzeldi bu arada bebelac gold a geçtim ondan memnunum gaz sorunu da olmadı bebegim de sevdi 7 aylik hala onu kullaniyorum