ftmylm bebeğim 20 günlük iken mamaya başladık, 6 buçuk aylık hala devam ediyoruz. İlk üc ay oğlumun gaz problemi vardı, hipp combiotic ile başladık, hiç sorun yaşamadık üç aydan sonra gaz problemi geçti, combiotic değil de normal hipp organik almaya başladım yine onda da sorun yaşamıyoruz hala kullanıyoruz. ( Combiotic bir tık daha pahalı ben o yüzden üç aydan sonra diğerine geçtim )