ikiKudurukAnnesi çok zor yerden sormuşsunuz ilk asla değişmez 1. Kızım ama 2. Eşimde diyebilirim ailemde eşimden Allah razı olsun kötü huyu yoktur anlayışlıdır bazen ani parlamaları olsa da merhametlidir bana karşı vicdanı ağır basar ama ailemin de asla hakkını yiyemem beni kızımı eşimi düşünürler her konuda en büyük destekçim onlar ben kimseden görmediğimi onlardan gördüm ve hala görüyorum