ikiKudurukAnnesi lucifermorningstar eşiniz de böyle dese önce çocuk sonra ailem sonra sen diye bozulur musun
ParlaMom lucifermorningstar o kadar o kadar yanlış bir sıralama ki anlatamam lütfen yanlış anlamayın normalde aile bütünlüğü sebebiyle eş çocuk ve sonra kök aile gelmelidir. Tepki gösterenler olacaktır nasıl çocuğunu ikinci plana atabilirsin diye ama şahsen benim sıralamam çocuğum eşim ve kök ailem şeklindedir ama uzmanlara göre aile terapistlerine göre eşim önceliğim olmalıymış kaldı ki eşimden önce kök ailem zaten gelmemeli çok sağlıksız
forumgurmesi Çocuğum,eşim,ailem. Ailemden önce eşimi yazma sebebim çocuğumun ailesinin o olması. Eşime sorsalar o da çocuğum eşim ve sonra ailem der.
papatyagibi ikiKudurukAnnesi Çocuklarım. Gerisinin sıralamasının bir önemi yok Aile dedigim seye esimde dahil zaten 😅